Pokličite nas!     041 445 282 (Studio)    07:00 - 15:00   Ι      03 898 21 88 (PE Kopirnica)     07:00 - 19:00

Elektronsko arhiviranje

 

V Studiu HTZ se že od leta 2007 ukvarjamo z digitalizacijo dokumentacije in smo si v tem procesu ustvarili tudi že zaupanje veliko naročnikov te storitve.

Podjetje HTZ je registrirano kot ponudnik storitev pri Arhivu republike Slovenije. S sprejetjem njihovih pogojev in Notranjih pravil zagotavljamo, da dokumentacija, ki jo pretvarjamo, zagotavlja istovetnost s fizično dokumentacijo.


Pri našem izvajanju moramo upoštevati Predpise s področja arhivske dejavnosti v Sloveniji:

  • Zakon o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih (ZVDAGA);
  • Uredba o varstvu dokumentarnega in arhivskega Gradiva (UVDAGA);
  • Pravilnik o strokovni usposobljenosti uslužbencev javnopravnih oseb ter delavcev ponudnikov storitev, ki delajo z dokumentarnim gradivom;
  • Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o strokovni usposobljenosti uslužbence javnopravnih oseb ter delavcev ponudnikov storitev, ki delajo z dokumentarnim gradivom;
  • Pravilnik o določanju rokov hranjenja dokumentarnega gradiva v javni upravi;
  • Enotne Tehnološke Zahteve (ETZ).

Nudimo vam elektronsko arhiviranje poslovno-tehnične dokumentacije. Za naše stranke zanesljivo in kakovostno izvajamo celoten proces digitalizacije dokumentov, ki zajema vse faze od priprave, evidentiranja, skeniranja in zapisa na medij (mikrofilm/DVD), v končni fazi pa tudi ustrezno uničenje.

 

Spremljevalne storitve

Prevoz dokumentacije

Prevoz dokumentacije

Pri prevzemu in vračanju dokumentacije spoštujemo pogoje za materialno varstvo arhivskega in dokumentarnega gradiva, da se pri hrambi, urejanju, popisovanju, uporabi, prevozu in razstavljanju gradivo ne poškoduje, uniči ali kako drugače izgubi. V istem postopku pa zagotavljamo varen (če je potrebno, tudi varovan) prevoz dokumentacije po ZVDAGA in Zakonu o prevozih v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 131/06 in 5/07 - popravek).
Skeniranje dokumentacije

Skeniranje dokumentacije

Skeniranje dokumentacije poteka na visokozmogljivih skenerjih. Pred skeniranjem je treba dokumentacijo ustrezno vsebinsko in tehnično pripraviti. Če dobimo od podjetja izdelano bazo podatkov, se prihrani veliko časa in se podatkovna baza samo primerja s prejeto dokumentacijo. Dokumente skeniramo običajno z ločljivostjo 300 dpi barvno, sivinsko ali črno-belo do formata A0 velikosti.
Uničenje dokumentacije

Uničenje dokumentacije

Uničenje dokumentacije izvajamo v skladu z zahtevami zakonodaje v prisotnosti naročnika ali brez, v vsakem primeru pa se uničenje nikakor ne izvede brez dovoljenja lastnika gradiva.

 

Arhiv

Fizično urejanje arhiva

Fizično urejanje arhiva

Za pravilno urejenost fizične dokumentacije v arhivu vam lahko svetujemo, nudimo pomoč pri urejanju ali ga za vas tudi uredimo. Imamo veliko prostora in lahko tudi dokumentacijo prenesemo v naše urejene prostore za arhiv.
E-hramba

E-hramba

Elektronsko arhiviranje pretvorjene dokumentacije, ki jo dnevno prejmete ali ustvarite v družbi, zmanjša količino potrebnega papirja, zmanjša potrebo po dodatnem arhivskem prostoru in skrajša čas dostopa do pomembnih informacij, ki se na dokumentu nahajajo. Mi poskrbimo, da so vaši dokumenti varno in pravnoveljavno hranjeni na stalno dostopni lokaciji.

 

Logična posledica navedenega je učinkovitejše poslovanje.

Dodatna vprašanja?

Pridite na obisk in pogovorili se bomo, kako vam lahko pomagamo. Lahko nas tudi pokličete na 041 445 282 ali pošljite povpraševanje.

Spremljajte nas na Facebooku

Ta spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, analizo uporabe, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z nadaljnjo uporabo spletne strani soglašate s piškotki.